Thisted Ro- og Kajakklub

Simons Bakke 21-23 7700 Thisted

Alle som er over 10 år kan indmeldes i Thisted Ro- og Kajakklub. Yngre som ønsker medlemskab af klubben, skal søge bestyrelsen om tilladelse til optagelse. Personer under 18 år skal tillige have forældres underskrift på medlemskabet.

Indmeldelse i klubben sker ved at betale kontingent under menupunktet Kontingent- og nøglebetaling. Her ses også gældende kontingent.

Før man melder sig ind i klubben, kan man være gæsteroer/prøveroer 3 gange.

Hvis du har lyst til at prøve at ro in-rigger eller coastalbåde så kontakt ro-udvalget på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Udmeldelse sker ved at sende en mail til:  Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller SMS til 40 27 45 70.