Thisted Ro- og Kajakklub

Simons Bakke 21-23 7700 Thisted

Ved hver af de nedennævnte tider har klubben en rovagt tilstede.

Rovagten er en sikkerhedforanstaltning.

• Rovagten sørger for at sende folk på ture afhængig af kvalifikationer i enten kajak eller inrigger (rovagten sætter bådene).
  • Rovagten kan evt. aflyse roningen på grund af dårligt vejr eller andet.
  • Rovagten forlader ikke klubben før alle er retur igen.
  • Rovagten skal også hjælpe evt. nye roere med udfyldelse af gæsteroer/indmeldelsesblanket samt sørge for kontakt til de relevante personer.

Fra standerhejsning til 1. september har vi følgende faste rotider:

Tirsdag kl. 9:00: Roning for øvede kajakroere. Kl. 18:30: Roning for øvede kajakroere. 19:00 Ro-instruktion for roere.

Onsdag kl. 18:30: Roning for øvede.  Nye kajakroere kan prøve en kajak.

Torsdag kl. 18:30: Roning for øvede (både kajak og inrigger)

Tillige fra 16. april til 10. september: Morgenroning kl. 6:30 alle hverdage (mandag til fredag). Henvendelse herom til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Hele september

Samme plan som ovenfor, men vi ror fra kl. 18:00 i stedet for 18:30

Fra 1. oktober til standerstrygning: Roning aftales på Facebook - den lukkede side for Thisted Ro- og Kajakklub.

Fra standerstrygning til standerhejsning:

Roning i kajak og robåde aftales på Facebook - den lukkede side.